atiyah's FotoPage

By: atiyah ismail

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Friday, 28-Dec-2007 08:25 Email | Share | | Bookmark
Resepsi 2 Disember-from my photographer

Well...inilah antara gambar yang ditangkap oleh jurugambar yang terer(my classmate di Bainun).Thanks Siput!! Cantik gambar-gambar ni,macam orang-orang yang dalam gambar tu le kan..

Kepada kengkawan yang datang,diucapkan ribuan terima kasih!!Gambar resepsi di Cheras akan menyusul tak lama lagi.


















Wednesday, 12-Dec-2007 07:00 Email | Share | | Bookmark
My Wedding at Ipoh

sebelum nikah
me n nyah n bebudak
nak nikah dah ni..
View all 11 photos...
Berlangsung sudah majlis perkahwinan saya dan suami di Ipoh....akhirnya dah jadi isteri orang.hehe Ada banyak gambar nak letak tapi belum berkesempatan.so ni la yang sempat di upload...yang selebihnya kemudian yer...
















Thursday, 15-Nov-2007 02:02 Email | Share | | Bookmark
Walimatul Urus

 
 
Kepada sahabat handai.....jemputlah ke majlis perkahwinan kami pada 02/12/2007 di Ipoh,Perak dan 23/12/2007 di Cheras,KL.

Doakan kebahagiaan kami.


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net